2012. október 10., szerda

Volt egyszer egy névnap... :)

Nemrég volt a névnapom. Barátnőm ott aludt nálam. Késő estig fent voltunk és természetesen (szokásunkhoz híven) hülyéskedtünk (ezt inkább nem részletezem). Már hetek óta vallattam az LB-m, hogy mit vett nekem névnapomra, de akárhogy faggattam, nem árulta el. Hát este végre megkaptam az ajándékot. Egy idézetes könyvecske, ami a legjobb barátokról szól, tele képekkel. (Tudniillik imádom az idézeteket!) Olyan kis cuki képek vannak benne és annyira igaz az összes idézet. Később egy másik bejegyzésbe leírogatom őket. De kaptam még a család barátaitól egy nagy szarvasos mamuszt (tök cunci), virágokat és a családomtól ruhát. De nekem a legjobb barátnőm ajándéka a legfontosabb, mert szívhez szóló és igaz. :) Másnap tiszta bolondok voltunk, énekelgettünk (persze nyávogva :D) De hát ez tőlünk nem szokatlan... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése